magyar

Rzeszów

„39. ročník Rally Košice 2013“
@ Aktuálne -> Doprava      Sep 06 2013 - 09:59 GMT

Informácie o úplných uzávierkach ciest a obmedzeniach cestnej premávky počas 39. ročníka automobilovej súťaže RALLY Košice konanej v dňoch 7. a 8. septembra 2013 na území okresov Košice, Košice-okolie, Prešov a Vranov.

07.09.2013, sobota:

11:15 - 18:00  pre konanie rýchlostnej skúšky „Opál“ budú v tomto čase uzavreté cesty:

1. cesta III. triedy v úseku koniec obce Opiná – križovatka nad Tuhrinou – Lúčina – Červenica – križovatka nad Zlatou baňou

2. účelová lesná cesta v úseku križovatka nad Zlatou Baňou – odbočka na vysielač Dubník – začiatok obce Zámutov

12:25 - 19:00 pre konanie rýchlostnej skúšky „Gejzír“ budú uzavreté cesty:

1. cesta II/576 v úseku koniec obce Banské – Herľany

2. cesta III. triedy v úseku obec Herľany – začiatok obce Rankovce

obchádzková  trasa v smere na Banské a Vranov nad Topľou vedie  cez obec Dargov a mesto Sečovce

08.09.2013, nedeľa:

07:30 - 16:00 pre konanie rýchlostnej skúšky „Golf“ budú uzavreté cesty:

1. miestna komunikácia v úseku Baránok – Horný Bankov

2. účelová lesná cesta v úseku Bankov – vyústenie účelovej cesty na cestu II/547

3. cesta II/547 v úseku Baránok – Alpinka – križovatka na Jahodnú – Košická Belá

08:30 - 14:15 pre konanie rýchlostnej skúšky „Sivec“ budú uzavreté cesty:

1. cesta II/547 v úseku koniec obce Košická Belá – most cez Ružín

2. účelová lesná cesta v úseku most cez Ružín – priehradný múr nádrže Ružín – križovatka nad Malou Lodinou

Obchádzková  trasa Košice – Prešov – Margecany,  alebo pre osobné  vozidlá po cestách  III. triedy Košice – Kysak – Obišovce – (ďalej prešovský kraj) – Ličartovce – ¼ubovec – Suchá dolina – Sedlice -  Miklušovce – za obcou Miklušovce odbočenie vľavo smer Margecany.

V uvedených úsekoch bude počas konania automobilových pretekov doprava presmerovaná obchádzkovými trasami, ktoré budú vyznačené dopravnými značkami a zariadeniami. Premávka bude riadená dopravnými policajtmi. Polícia žiada účastníkov cestnej premávky o ohľaduplnosť a trpezlivosť a  taktiež o rešpektovanie pokynov polície.

Jediným spôsobom dopravy v Čermeľskom údolí počas konania automobilového preteku bude Košická detská historická železnica. Tá bude zabezpečovať prepravu divákov podľa svojho riadneho cestovného poriadku, navyše však uskutoční jazdy kedykoľvek v prípade dostatočného záujmu. Okrem toho, v deň preteku bude prvá jazda vláčikom vypravená ešte pred začiatkom rally, ranný vlak zo stanice Čermeľ vyrazí už o 8:00 hod.. Ïalšia zmena sa bude týkať skrátenia trasy železničky, vlak bude počas pretekov premávať len po bezpečnú vzdialenosť pred priecestím pri Alpinke, kde bude zabezpečený bezpečný výstup a nástup cestujúcich.

|   tlačiareň

pošli na vybrali.sme.sk pošli do vybrali.sme.sk

Zdielať tento článok na Facebooku

(c) - autorské práva Box Network s.r.o., prevádzkovate¾ w.cassovia.sk . Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto obrazovky bez predchádzajúceho písomného súhlasu Box Network s.r.o. je výslovne zakázané. Viac informácií: [email protected]