Košický samosprávny kraj (KSK) distribuoval 1 300 kusov infonálepiek, vďaka ktorým si pacienti ľahko vyhľadajú aktuálne slúžiacu pohotovostnú lekáreň, či nájdu kontakt na najbližšiu lekársku službu prvej pomoci.
Po úspešnej realizácii projektov zameraných na skvalitnenie informovanosti pacientov, ako je poradensko-informačné centrum, on-line chat v sekcii zdravotníctva na webovej stránke úradu a poskytovanie informácií nad rámec zákona, skvalitňuje KSK služby a informovanosť pacientov priamo v teréne.
„Nálepky umiestnené v priestoroch lekární a u poskytovateľov zdravotnej starostlivosti umožňujú pacientovi rýchlejšie vyhľadať pomoc v prípade stavov bezprostredne ohrozujúcich život, ale aj menej urgentných životných situácií. Projekt sa navyše vďaka spolupráci s poskytovateľmi lekárenskej starostlivosti podarilo zrealizovať bez finančných nákladov zo strany KSK,“ uviedla Zuzana Jusková, vedúca odboru sociálnych vecí a zdravotníctva KSK.
Vďaka projektu si pacient môže v teréne prostredníctvom mobilného telefónu a QR kódu na webe KSK zistiť aktuálne slúžiacu pohotovostnú lekáreň, či priamo z nálepky získať kontakt na lekársku službu prvej pomoci v danom okrese.
Infonálepky sú pre občanov dostupné aj na webovej stránke KSK a na profile KSK na Facebooku.
|
tlačiareň
|