VSE bude neplatičov a dlžníkov upozorňovať na pohľadávky aj telefonicky
@ Aktuálne -> Služby
May 11 2005 - 19:20 GMT
|
Košice 11. mája (TASR) - Spoločnosť Východoslovenská energetika (VSE), a. s., Košice, začína zákazníkov z domácností upozorňovať na nezaplatené pohľadávky aj telefonicky ešte predtým, ako im preruší dodávky elektriny. Pilotný test upozorňovania realizovali už v marci a apríli v rámci Košíc.
"Chceme predísť zbytočným komplikáciám, ktoré môžu mať zákazníci, keď napríklad nedopatrením zabudli zaplatiť. Samozrejme, očakávame aj zníženie objemu pohľadávok našej spoločnosti," uviedla dnes riaditeľka divízie zákaznícke služby VSE Monika Švecová.
Doteraz VSE v praxi postupovala tak, že ak zákazník v stanovenom čase nezaplatil za elektrinu, písomne ho na to upozornili a stanovili mu 14-dňovú lehotu na zaplatenie. Ak sa tak nestalo ani potom, na základe zmluvy o dodávke elektriny pristúpili k prerušeniu jej dodávky.
Telefonické upozornenia načasovali VSE niekoľko dní pred uplynutím lehoty v upomienke, aby zákazník mal dostatok času na vyplatenie dlhu. Touto formou upozorňujú energetici len zákazníkov, ktorí firme poskytli telefonický kontakt. Keďže podobné upozornenia sa stretli s pozitívnym ohlasom napríklad v Maďarsku, predpokladajú, že si naň zvyknú aj zákazníci na východe Slovenska.
"Uvedomujeme si, že niektoré pohľadávky vznikajú zo strany zákazníkov nechtiac a avíza im ušetria komplikácie aj dodatočné náklady s opätovným pripájaním do siete," dodala Švecová. |
tlačiareň
|
|
(c) - autorské práva Box Network s.r.o., prevádzkovate¾ w.cassovia.sk . Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto obrazovky bez predchádzajúceho písomného súhlasu Box Network s.r.o. je výslovne zakázané.
Viac informácií: [email protected]
|