Nové kontaktné centrum železníc zamestná v Košiciach 14 ľudí
@ Aktuálne -> Doprava
Nov 24 2004 - 08:19 GMT | Bratislava (TASR) - V novom kontaktnom centre, ktoré dnes otvorí Železničná spoločnosť (ZSSK), a. s., nájde prácu 14 ľudí. Call centrum v Košiciach bude poskytovať telefonické informácie o vlakových spojoch a cenách lístkov.
Testovacia prevádzka kontaktného centra bola spustená už začiatkom októbra, jeho oficiálne otvorenie ZSSK naplánovala na stredu 24. novembra. "Nové call centrum prinesie prácu 14 ľuďom a bude schopné vybaviť takmer 10 000 hovorov mesačne," uviedol hovorca spoločnosti Miloš Čikovský. Pracovníci centra budú poskytovať informácie o vlakových spojeniach na Slovensku i v Európe, cenách cestovných lístkov vo vnútroštátnej preprave, tarifných a prepravných podmienkach, meškaniach vlakov i rôznych zľavách. Operátori centra zaznamenajú aj pripomienky a podnety zákazníkov, ktoré následne odošlú na riešenie príslušným pracovníkom. Ak operátor nebude vedieť požadované údaje poskytnúť zákazníkovi ihneď, vyžiada si naňho kontakt a neskôr mu ich oznámi.
Nové kontaktné centrum má nahradiť telefónne čísla na jednotlivé železničné stanice poskytujúce informácie. Stávalo sa totiž, že telefónne linky boli v čase hovoru obsadené, alebo ich pracovníci nedvíhali telefóny.
(c) Cassovia.Sk / https://w.cassovia.sk/ |
|