Na otázky cestujúcich je tu už Kontaktné centrum ZSSK
@ Aktuálne -> Doprava
Nov 24 2004 - 09:54 GMT | (Železničná spoločnosť, a.s. – tlačová správa) – Železničná spoločnosť, a.s. (ZSSK) otvára v stredu 24. novembra 2004 Kontaktné centrum osobnej dopravy na Slovensku, ktoré sídli v Košiciach. Testovaciu prevádzku Kontaktného centra ZSSK spustila v spolupráci so Slovak Telecomom už začiatkom októbra.
Pracovníci ZSSK poskytujú volajúcim na telefónnom čísle 18 188 informácie o vlakových spojeniach u nás i v Európe, informácie o cenách cestovných lístkov vo vnútroštátnej preprave, o tarifných a prepravných podmienkach, o meškajúcich vlakoch ako aj o rôznych zľavách a produktoch ZSSK. Kontaktné centrum vybaví mesačne takmer 10 tisíc hovorov.
ZSSK chce prostredníctvom Kontaktného centra skvalitniť a obohatiť služby pre cestujúcich.
Operátori, ktorí odpovedajú na otázky cestujúcich korektne a poskytujú im komplexné informácie, zaznamenávajú aj pripomienky a podnety zákazníkov, ktoré následne odošlú na riešenie príslušnej odbornej zložke. Ak operátor nevie ponúknuť cestujúcemu informáciu, vyžiada si jeho kontaktné údaje a urobí tak neskôr.
Operátori Kontaktného centra budú poskytovať informácie od nedele do piatku v čase od 6.00 h do 22. h a v sobotu od 7.30 h do 14.30 h. Do budúcnosti ZSSK uvažuje s rozšírením prevádzky v sobotu na úroveň ostatných dní.
Každý hovor je spoplatnený ako medzimestský, a to podľa nasledovnej tarify pri volaní z pevnej linky:
A07213 - silná prevádzka 3,60 Sk/min 0,0600 Sk/sekunda
A07212 - slabá prevádzka 1,90 Sk/min 0,0317 Sk/sekunda
A07211 - víkendová prevádzka 1,50 Sk/min 0,0250 Sk/sekunda
Uvedené ceny sú bez DPH.
Pre každý hovor sa uplatňuje sekundová tarifikácia po prvej minúte.
Zo siete Eurotel a Orange zaplatí volajúci 3,60 Sk bez ohľadu na čas volania, keďže uvedené volania nie sú zahrnuté do voľných minút a nevzťahuje sa na ne služba Ty a Ja.
(c) Cassovia.Sk / https://w.cassovia.sk/ |
|