Konferenciu venovanú Kreatívnemu priemyslu s dôrazom na sociálne médiá a online marketing pripravila nezisková organziácia Košice 2013 v spolupráci s ECBN (European creative business network) a spoločnosťou OneClick pre širokú odbornú i laickú verejnosť, pôsobiacu v oblasti kultúry a kreativity ako aj komerčné spoločnosti, samosprávy a inštitúcie podporujúce regionálny rozvoj.
“Kreatívny priemysel a jeho podpora tvorí jednu z prioritných línií projektu Európskeho hlavného mesta kultúry Košice 2013. Pre účastníkov konferencie sme pripravili dvojdňový program zameraný na oblasť regionálnej podpory kreatívneho priemyslu, možnosti fungovania v rámci európskych sietí ale hlavne praktické workshopy, na ktorých sa môžu stretnúť s expertmi na oblasť digitálnych médií, online marketingu, webu a budovanie značky. Cieľom je ponúknuť nové pohľady na rozvoj kreativity a možnosti spolupráce tak na inštitucionálnej ako aj na biznis úrovni v rámci Európy.” - Michal Hladký, organizátor konferencie. „Okrem toho sa účastníci workshopov pokúsia zadefinovať desať odporúčaní pre Košice, ktoré by mali pomôcť stať sa mestom otvoreným pre kreativitu a talenty.“
Jedným z cieľov konferencie je iniciovanie diskusie o Kreatívnom klastri, predstavenie ECBN (European creative business network) a vytvorenie možnosti jej rozšírenia do východnej Európy. Tento cieľ sa konferencia bude snažiť naplniť aj pomocou Trade mission, ktorá je určená pre podnikateľov z oblasti digital a online media.
Konferencia sa bude konať v priestoroch Východoslovenskej galérie na Hlavnej 27 v Košiciach v dňoch 8. a 9. decembra 2011. Podrobný program, informácie ako aj zoznam prednášajúcich nájdete na webstránke www.creativeindustry.sk
Ing. Tomáš Čižmárik |
tlačiareň
|