Martinus.sk, najväčšie internetové kníhkupectvo na Slovensku, dnes otvoril svoje šieste kamenné kníhkupectvo v OC Galéria Košice. Odteraz teda už aj zákazníci v Košiciach budú môcť zažiť jedinečnú atmosféru kníhkupectiev Martinus.sk a využívať obľúbené osobné odbery svojich internetových objednávok. Zároveň s tým predstavil aj nový koncept kaviarní Foxford, ktorý vzniká v spolupráci s tvorcami značky a konceptu SHTOOR home made café.
Martinus sa zrodil už v roku 1990 ako kamenné kníhkupectvo v Martine. O desať rokov neskôr začal budovať elektronický obchod, kde sa postupne vypracoval až na pozíciu najväčšieho internetového kníhkupectva. V snahe priblížiť sa k čitateľom ešte viac začal v roku 2009 opäť otvárať aj kamenné kníhkupectvá. Dnes ich má už šesť – v Martine, Žiline, Nitre a dve v Bratislave, vrátane vlajkovej lode na Obchodnej ulici, a najnovšie pribudli Košice, kde milovníkov kníh privítajú v OC Galéria.
Spolu s otvorením nového kníhkupectva začína Martinus.sk písať aj ďalšiu kapitolu s názvom Foxford. Posledné dva roky partnersky spolupracoval so sieťou SHTOOR home made café, s ktorou vytvoril dva úspešné koncepty kníhkaviarní v Bratislave na Obchodnej a v Cubicone. Interná situácia „štúrovcov“ však nanešťastie neumožnila držať krok s ambicióznym plánom rozvoja Martinusu. „Spojenie kníhkupectva a kaviarne je pre nás z dlhodobého hľadiska kľúčové, kvôli snahe budovať pre ľudí unikátne miesta. Preto sme sa rozhodli spojiť sily s najlepšími a spolu s Martinom a Mirkou Bajaníkovcami sa púšťame do úplne nového konceptu kaviarní, plne v súlade s víziou a hodnotami, ktorým v Martinuse veríme, zároveň však s vlastnou identitou a názorom. Martinusáci sa môžu tešiť na ešte hlbšie prepojenie zážitku z kníh a jedinečnej atmosféry kaviarne,“ hovorí Michal Meško, CEO Martinus.sk.
Prvou ochutnávku Foxfordu je práve novootvorené kníhkupectvo v OC Galéria Košice. V najbližších rokoch Martinus plánuje naďalej posilňovať svoju pozíciu aj v kamenných kníhkupectvách otváraním nových „rajov knihomolov“ v krajských a okresných mestách. Ruku v ruke s tým pôjde aj rozvoj Foxfordu. „Vieme, že predaj kníh sa v najbližších rokoch bude meniť. Aj preto neustále pracujeme na hľadaní a testovaní nových foriem spojenia on-line a off-line sveta, spôsobov predaja kníh a vytvárania čo najúžasnejších miest pre ľudí,“ dodáva Andrea Mešková, manažérka siete kamenných kníhkupectiev.
|
tlačiareň
|