1. Identifikácia obstarávateľa:
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
IČO: 31 701 914
Bardejovská 6, 043 29, Košice, Tel.: 055/ 6407302 , Fax: 055/ 6226197
E - mail: dpmk@ke.psg.sk.
2. Typ zmluvy: Kúpna zmluva
Číselný znak z colného sadzobníka: 8472 90 10
Opis tovaru: Triedička a počítačka mincí so stojanom
Pre potreby spracovania mincí l, 2, 5, a 10 Sk z pokladní automatov na predaj jednorazových cestovných lístkov je potrebné, aby triedička a počítačka mincí mala nasledovné
parametre:
a/ schopnosť triediť zmes 1,2,5 a 10 Sk mincí z pokladne automatu z hľadiska ich pravosti
b/ schopnosť počítať a rozlíšiť mince podľa hodnôt v počte 9 denominácií
c/ schopnosť nastaviť triedenie a počítanie v kusoch do dvoch textilných vreciek pre jednu
hodnotu
d/ vyhotoviť o vytriedených a spočítaných minciach svetelný oznam, a súčasne zápis cez
tlačiareň
e/ vyhotoviť prehľad - inventúru spočítaných mincí podľa automatov, podľa hodnôt mincí
a vyhotoviť celkový sumár
f/ počítačku a triedičku mincí požadujeme dodať s vybavením prístroja na detekciu kovu
g/ počítať až mince v mieste prepadu do príslušného triediaceho vrecka
h/ možnosť prechodu na EUR mince
i/ násypník mincí na kapacitu zmiešaných mincí cca l5 kg
3. Miesto dodania tovaru: Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť, Bardejovská
č. 6, 043 29 Košice , ekonomický úsek , pokladňa podniku
4. Druh a množstvo tovaru:
l ks triedička a počítačka mincí
5. Možnosť predloženia ponuky len na celý predmet obstarania.
6. Variantné riešenie: neumožňuje sa. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
7. Lehota na dodanie predmetu obstarávania: do 30.5.2003
8. Poskytovanie súťažných podkladov:
- súťažné podklady si uchádzač môže písomne vyžiadať na adrese uvedenej v bode 1
(adresa obstarávateľa)
Kontaktná osoba: Mária Bukatová, pracovníčka investičného odboru, č.t. 055/6407331, 6407302
Súťažné podklady sa budú vydávať: v pracovných dňoch : pondelok až piatok , v čase od 7,00 hod. do 13,00 hod.
Spôsob prevzatia súťažných podkladov:
- osobné prevzatie alebo zaslanie poštovou zásielkou na základe písomného vyžiadania
9. Úhrada za súťažné podklady: nevyžaduje sa
l0. Uplynutie lehoty na predloženie ponúk: 5.5. 2003 do l2, 30 hod.
Adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť je uvedená v bode 1 ( adresa obstarávateľa)
Ponuky je treba doručiť do stanovenej lehoty poštou alebo osobne do podateľne a.s. alebo
na sekretariát generálneho riaditeľa spoločnosti
Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku.
11. Otváranie obálok s ponukami:
5.5. 2003 o 13,00 hod. v DPMK, a.s. Bardejovská 6, 043 29 Košice, I. poschodie
budova A - malá zasadačka
12. Podmienky financovania predmetu obstarávania:
financovanie krytie predmetu obstarania je zabezpečené , je možné poskytnúť zálohu vo
výške 20% z ceny. Splatnosť faktúry v trvaní do l4 dní od dodania, inštalácie a sprevádzkovania predmetu obstarávania.
13. Podmienky účasti uchádzačov:
Predloženie:
- dokladu o oprávnení podnikať ( originál alebo overená kópia) alebo overenej kópie
potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov
- bližšieho technického opisu predmetu obstarania
- cenový návrh (cena v požadovanom mieste dodania tovaru, včítane inštalácie a zaškolenia obsluhy)
14. Kritériá na hodnotenie ponúk: l. najnižšia cena
15. Uplynutie lehoty viazanosti ponúk: 15.5. 2003
16. Obstarávateľ si vyhradzuje právo obmedziť počet uchádzačov na šesť.
- podmienka obmedzenia: prvých šesť prihlásených uchádzačov
Dátum: 22.4.2003
Mária Bukatová
osoba oprávnená na VO Ing. Imrich Fráj
technický riaditeľ |
tlačiareň
|