Metská časť Košice - Sídlisko Ťahanovce
Miestny úrad mestskej časti a kontakt
Úradné hodiny
pondelok: 8,00 - 12,00
streda: 8,00 - 12,00 a 14,00 - 17,00
piatok: 8,00 - 12,00
oddelenia miestneho úradu:
Oddelenie organizačno - právne
Referát majetkovo-právny
zabezpečuje zmluvnú evidenciu majektu mestskej časti, majektu mesta zvereného mestskej časti, majektu štátu zvereného mestskej časti
pripravuje návrh obchodných zmlúv, zmlúv o prenájme majektu a iných zmlúv a zabezpečuje k nim príslušné odborné podklady a materiály
sleduje a vedie evidenciu všeobecne záväzných právnych predpisov a všeobecne záväzných nariadení a ich dosah na prijaté všeobecne záväzné nariadenia mestskej časti
dohliada na dodržiavanie legislatívnych pravidiel ostatnými organizačnými zložkami a subjektami miestneho úradu pri tvorbe a zmenách základných predpisov mestskej časti
zabezpečuje komplexnú prípravu pre konanie pred súdmi a inými orgánmi štátu
posudzuje právne možnosti usporiadania vzniknutých sporov mestskej časti a predkladá návrhy na ich riešenie
uskutočňuje právny dohľad nad všetkými vydávanými predpismi
poskytuje právne rady všetkým oddeleniam miestneho úradu a poslancom mestskej časti, týkajúce sa činnosti miestneho úradu a mestskej časti
zabezpečuje podľa podkladov od vecne príslušných organizačných zložiek miestneho úradu prípravu exekučných návrhov pre výkon rozhodnutia
Referát podnikateľských činností a bytový
sleduje ekonomickú činnosť v obci a v zmysle zákona vydáva rozhodnutia, stanoviská alebo vyjadrenia k podnikateľskej činnosti právnických osôb a k umiestneniu prevádzky na území mestskej časti
kontroluje dodržiavanie zákonných a ďalších podmienok v oblasti obchodu a služieb, kontroluje ambulantný predaj a činnosť trhoviska
vedie prehľad o existujúcich prevádzkách jednotlivých podnikateľských subjektov
pripravuje návrhy rozhodnutí o zaujatí verejného priestranstva
sleduje dodržiavanie zákonných predpisov jednotlivých podnikateľských subjektov
vykonáva pôsobnosť v bytových záležitostiach v súlade s platnou právnou úpravou
Referát personálnej práce
zabezpečuje spracovanie podkladov pre vedenie personálnej agendy
zabezpečuje všetky podklady pre novoprijatých a odchádzajúcich pracovníkov
predkladá návrhy a pripravuje podklady pre riešenie sporov vyplývajúcich z pracovno-právnej agendy mestskej časti
sústreďuje a archivuje písomnosti a podklady týkajúce sa pracovno-právnych vzťahov pracovníkov mestskej časti a zakladá ich do osobných spisov
zabezpečuje dôchodkovú agendu
Referát organizačný a sekretariátu
vedie centrálny register došlej pošty a zabezpečuje príjem a rozdelenie pošty na oddelenia a referáty
zabezpečuje ucelenú agendu starostu, zástupcu starostu a prednostu
archivuje písomnosti sekretariátu v súlade so Spisovým a skartačným poriadkom
v spolupráci s ostantými oddeleniami zabezpečuje prípravu zasadnutí miestneho zastupiteľstva a ostatných orgánov samosprávy mestskej časti a to po stránke organizačnej, technickej a obsahovej
sústreďuje a zabezpečuje rozosielanie materiálov a odborných podkladov na zasadnutia miestneho zastupiteľstva a ostatných orgánov samosprávy mestskej časti
zabezpečuje vyhotovenie zápisníc z rokovaní miestneho zastupiteľstva a ostatných orgánov samosprávy mestskej časti a uznesení z rokovaní týchto orgánov a rozosiela ich príslušným nositeľom úloh
Referát organizačný, kultúry a styku s verejnosťou
organizuje kultúrne a športové akcie konané pod priamym patronátom starostu alebo mestskej časti
pripravuje pre miestne zastupiteľstvo a starostu mestskej časti koncepčné materiály týkajúce sa rozvoja mestskej časti
spolupracuje so školami, materskými školami, družstvami, záujmovými skupinami ľudí (dôchodcovia, občianske združenia spolky)
zabezpečuje budovanie aktívnych vzťahov samosprávy s verejnosťou prostredníctvom dostupných foriem komunikácie
redakčne pripravuje vydávanie miestnych novín
zabezpečuje zverejnenie aktuálnych informácií pre obyvateľov mestskej časti prostredníctvom informačných médií
spolupracuje s občanmi pri získavaní informácií o prioritných potrebách občanov v jednotlivých oblastiach a vyhodnocuje ich
Referát organizažný, mediálnej a informačnej techniky
vykonáva práce pri zabezpečovaní prevádzky výpočtovej techniky a miestnom úrade
vykonáva práce spojené s bežnou údržbou počítačovej siete a s odstraňovaním porúch vzniknutých pri bežnej prevádzke výpočtovej techniky
technicky zabezpečuje výrobu miestnych novín podľa vopred dohodnutých podmienok
technicky zhotovuje informačné a propagačné materiáy pre potrebu mestskej časti
zabezpečuje prípravu a aktualizáciu webovej stránky mestskej časti
Ekonomické oddelenie
Referát účtovnej evidencie
komplexne zabezpečuje účtovnú agendu (spracovanie, zaúčtovanie prvotných účtovných dokladov, vyhotovovanie mesačných a ročných účtovných uzávierok)
komplexne zabezpečuje štatistické výkazníctvo naväzujúceho na účtovnú agendu v rámci organizácie v zmysle pokynov daňového úradu
Referát práce a miezd
samostatná odborná práca v mzdovej účtárni (všetky práce súvisiace so zhromažďovaním podkladov k výpočtu miedz, spolupráca s poisťovňami, úradom práce, atď.)
zabezpečuje štatistické výkazníctvo súvisiace s agendou PaM (Práca a Mzdy)
spolupracuje na úseku personálnej politiky (tvorba kolektívnej zmluvy)
Referát rozpočtu
komplexne spracúva rozpočet mestskej časti, jeho návrh, vypracovanie, vyhodnocovanie, úpravy a vyhotovenie záverečného účtu mestskej časti
spolupracuje s poslancami na tvorbe rozpočtu, s kontrolórom mestskej časti a audítorom
koordinuje a zabezpečuje činnosti spojené s procesom výberu zmluvného partnera pri obstarávaní služieb po získaní osvedčenia
Referát finančný
komplexne vedie pokladničnú agendu v rámci organizácie
eviduje dodávateľské a odberateľské faktrúry, kontoluje ich a uhrádza
eviduje manipuláciu s ceninami (stravné lístky, kolky, pokutové bloky)
zabezpečuje platobný styk organizácie s bankou
Oddelenie výstavby a životného prostredia
Referát výstavby
tvorba koncepcie rozvoja územia mestskej časti a obstarávanie územnoplánovacích pokladov a územnoplánovacej dokumentácie mestskej časti
odborná činnosť na úseku rozvoja mestskej časti (príprava podkladov pre projekty, zadávanie verejných prác)
odborná činnosť vo vecne vymedzenej oblasti samosprávy (úlohy bytovej politiky, výstavba miest a obcí)
koordinovanie, organizovanie a vedenie prípravy, vykonávania a realizácie kontrolných akcií v pôsobnosti samosprávy
odborné práce na úseku spracovania nehnuteľností (predsadená občianska vybavenosť na Budapeštianskej ulici)
Referát stavebného poriadku, dopravy a spojov
správa na úseku stavebného poriadku na úrovni mestskej časti
rozhodovanie v povoľovacom konaní v cestnom hospodárstve v stanovenom rozsahu na úrovni mestskej časti
spolupráca pri tvorbe koncepcie dopravného systému týkajúceho sa územia mestskej časti
Referát životného prostredia a čistoty, CO
vykonáva činnosti na úseku odpadového hospodárstva a ochrany zelene na úrovni mestskej časti
tvorba koncepcie a ochrany ŽP vrátane vydávania rozhodnutí a dozornej činnosti na úseku ochrany vôd, ochrany ovzdušia, ochrany prírody a odpadového hospodárstva
odborná činnosť na úseku rozvoja mestskej časti v oblasti životného prostredia (príprava podkladov pre projekty)
zabezpečuje činnosti na úseku civilnej ochrany obyvateľov mestskej časti
Referát PO, BOZP, vnútorná správa
zabezpečuje činnosti na úseku požiarnej ochrany vyplývajúce z platnej právnej úpravy na úrovni mestskej časti
zabezpečuje činnosti na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
zabezpečuje prevádzku motorového vozidla
zabezpečuje zásobovanie (nákup kancelárskych a iných potrieb pre prevádzku miestneho úradu, činnosť miestneho zastupiteľstva, príležitostné akcie mestskej časti)
Oddelenie správne a sociálne
Referát správy
zabezpečuje úkony spojené s priestupkovým konaním
zabezpečuje procesné úkony v správnom konaní o pokutách na základe podkladov a v spolupráci s príslušnými oddeleniami
spolupracuje s príslušnými orgánmi štátnej správy
podáva informácie a ďalšie potrebné údaje o obyvateľoch s trvalým pobytom v mestskej časti
prejednáva sťažnosti na porušovanie občianského spolunažívania
Referát sociálny
eviduje žiadosti obyvateľov o poskytnutie jednorazových dávok sociálnej pomoci a o sociálnej pomoci a sociálnych služieb
zhromažďuje podklady pre rozhodovanie o dávkach sociálnej pomoci a o sociálnych službách v súlade s platnou právnou úpravou
vypracuváva návrhy rozhodnutí v oblasti poskytovania jednorazových dávok sociálnej pomoci a sociálnych služieb v súlade s platnou právnou úpravou
vykonáva šetrenia v teréne v sociálnej oblasti
vykonáva sociálne poradenstvo
spolupôsobí pri výkone ochraných a výchovných opatrení uložených súdom alebo okresným úradom
vykonáva ostatné činnosti v pôsobnosti obce v zmysle platných právnych predpisov
Referát evidencie obyvateľstva a informatiky
vedie zoznamy obyvateľov mestskej časti a plní ďalšie úlohy vyplývajúce z platnej právnej úpravy
vedie zoznam ulíc mestskej časti
vedie evidenciu a zabezpečuje číslovanie stavieb v mestskej časti
podáva informácie a ďalšie potrebné údaje o obyvateľoch mestskej časti v súlade a v rozsahu platnej právnej úpravy
organizačne zabezpečuje v spolupráci s jednotlivými oddeleniami štatistické výkazníctvo
zostavuje štatistické výkazy v rozsahu požiadaviem miestneho zastupiteľstva, staristu mestskej časti a pradnostu miestneho úradu
dôležité e-maily:
starosta: [email protected]
Konferencia o problémoch obyvateľov MČ Sídlisko Ťahanovce: [email protected]
Prihlásiť k odberu príspevkov e-mailom sa dá poslaním prázdneho listu na
adresu: [email protected]
Svoje pripomienky, sťažnosti a názory možno zanechávať na telefónnom záznamníku non-stop. Zaoberá sa nimi starosta na porade vedúcich a jednotlivé opodstatnené pripomienky sa priebežne riešia. Záznamník má t.č.: 055/636 25 83  
|
|
(c) - autorské práva Box Network s.r.o., prevádzkovate¾ w.cassovia.sk . Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto obrazovky bez predchádzajúceho písomného súhlasu Box Network s.r.o. je výslovne zakázané.
Viac informácií: [email protected]
|
|